Äntligen helg
Tja tja bloggen! 
 
Äntligen helg! 
 
Har varit en tuff arbetsvecka! 
Har varit lite småirriterad över folk som inte sköter sina jobb ordentligt.. 
Jag beställde som sagt blommor till min flickvän som aldrig kom fram, så idag var jag iväg och hämtade blommorna som hade skickats till en blombutik. Blev hänvisad till en blombutik och därefter till en annan. 
När min flickvän väl öppnar upp buketten så visar det vara helt fel blommor. 
 
man ska ju vara optimistisk, men det är ju lite svårt att vara det när man dessutom inte har någon att vända sig till i och med att de i butiken inte kunde göra något. Dessutom när man har betalat för något man inte har fått. 
Min älskling räddade ändå situationen och sa att det var tanken som räknas. Så jag får försöka behålla den tanken helt enkelt. 
 
Nu ska jag i alla fall ta helg! Ha en trevlig helg! 
 
//mbah